از دیار خراسان

دهه هشتادی دیگری افتخارآفرین شد

انگلیسی
بهار ابراهیمی، زبان‌آموز مرکز گلستان شهر مشهد واقع در استان خراسان رضوی موفق شد در سن چهارده سالگی در گروه سنّی بزرگسالان فارغ‌التحصیل شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کانون زبان ایران، بهار ابراهیمی، زبان‌آموز استان خراسان رضوی، موفق شد در ترم زمستان ۱۴۰۰ در سن ۱۴ سالگی سطح Ad 3 کانون را به اتمام برساند و فارغ‌التحصیل بخش بزرگسالان آموزش زبان انگلیسی شود.

این مناسبت بهانه ای بود تا گپ وگفتگویی  صمیمانه با این افتخار آفرین  دهه هشتادی داشته باشیم که شرح آن را در ذیل می خوانید:

 

خودتان را معرفی بفرمایید.
من بهار ابراهیمی‌، متولد ۱۳۸۶، دانش آموز پایه دهم رشته تجربی دبیرستان فرزانگان ۱ (تیزهوشان مشهد) هستم. در سال ۱۳۹۲ وارد کانون زبان ایران شدم و در زمستان سال ۱۴۰۰ موفق به اتمام دوره ها شدم.

در چند سالگی فارغ التحصیل شدی و در کدام ترم؟
در ۱۴ سالگی و در ترم Advanced 3 با نمره کلاسی ۱۰۰ و نمره نهایی ۹۳.۲۷

پس از فارغ التحصیلی برای تداوم آموزش زبان انگلیسی چه کردی؟
در اوقات فراغت فیلم زبان اصلی تماشا می‌ کنم، کتاب‌های زبان اصلی مطالعه می‌ کنم و به قواعد نوشتاری آنها دقت می‌ کنم. همچنین گاهی مروری بر گرامر کتاب‌های کانون دارم.

برای آموزش زبان‌های غیر انگلیسی اقدامی‌ کرده‌ای؟
بله. زبان فرانسه را با استفاده از نرم افزارها و سایت معتبر (به صورت خودآموز) آغاز کردم.

از خانواده شما به غیر از خودتان کسی زبان‌آموز کانون زبان هست؟
بله. برادر کوچکترم زبان آموز سطح Move 4 است

شیرین‌ترین و تلخ‌ترین خاطره‌ای که از کانون زبان به یاد داری؟
شیرین‌ترین خاطره من مربوط به دوران قبل از کرونا است که کانون زبان اقدام به پخش انیمیشن‌های زبان اصلی در سینما کرد و فضای بسیار جذاب و آموزشی را برای ما فراهم کرد.
تلخ‌ترین خاطره ای که من دارم، این است که با شیوع کرونا و مجازی شدن کلاس‌های کانون از دیدن اساتید و همکلاسی هایم محروم شدم. همچنین با مشکل اختلال اینترنت مواجه بودم.

اگر قرار باشد در کانون زبان ایران از شخصی یا مرکزی یا بخشی تشکر کنی کدام است؟
از واحد گلستان کانون زبان مشهد، تمام اساتید بزرگوارم خصوصا خانم نازی حامدمعین و همچنین از دو استاد دوران کودکی آقای احسان مجیدی فرد و خانم حانیه صالحی.

مطلبی که ما نپرسیده باشیم و بخواهی بگویی؟
به همه‌ی زبان آموزان کانون زبان ایران توصیه می‌کنم از پیمودن این مسیر خسته و ناامید نشوند و پشتکار زیادی داشته باشند چون انتهای مسیر بسیار روشن و شیرین است. و به همه‌ی کسانی که قصد شروع آموزش زبان را دارند، کانون زبان ایران را پیشنهاد می‌کنم.

۵ آذر ۱۴۰۱ ۱۱:۱۱
تعداد بازدید : ۳,۰۵۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...