تا ۷ بهمن ۱۴۰۱ تمدید شد

فراخوان مسابقه «بهترین ویدئو» برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان

ویژه زبان‌آموزان کانون زبان ایران
مسابقه
معاونت پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی کانون زبان ایران، مسابقه «بهترین ویدئو» را برای زبان‌آموزان کودک، نوجوان و بزرگسال برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کانون زبان ایران، مهدی لطفیان، سرپرست مدیریت فناوری آموزشی معاونت پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی کانون، از برگزاری مسابقه «بهترین ویدئو» مختص زبان‌آموزان کانون زبان ایران خبر داد. او گفت: زبان‌آموزان علاقه‌مند می‌توانند باتوجه به مقطع آموزشی خود، ویدئوی کوتاهی را با موضوع ذکر شده تهیه کرده و آن را به آدرس Pajoohesh@ili.ir ارسال کنند (در قسمت subject حتما عبارتِ «مسابقه بهترین ویدئو» نوشته شود). لطفیان همچنین موضوع‌های مسابقه را به‌شرح زیر اعلام کرد:
در گروه‌ کودک و نوجوان، زبا‌ن‌آموزان باید یک نقاشی یا پوستر در مورد یکی از موضوع‌های مرتبط با درس‌های کتاب خود در کانون زبان ایران تهیه و سپس آن را به‌زبان انگلیسی معرفی کنند.
همچنین در گروه بزرگسالان، زبان‌آموزان باید یک گزارش ویدئویی به‌‌زبان انگلیسی یا به‌‌زبان در حال یادگیری در کانون زبان ایران (فرانسه، عربی، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی، روسی، چینی و ترکی استانبولی) از محل زندگی، محل تحصیل یا موارد مشابه تهیه کنند. علاقه‌مندان، لازم است به‌گونه‌ای عمل کنند که حداکثر مدت زمان ویدئو ۲ دقیقه و تصویر خود زبان‌آموز در ویدئو قابل مشاهده باشد. همچنین زبان‌آموزان می‌توانند در تهیه ویدئو از دیگران، کمک بگیرند.
گفتنی است، مهلت ارسال آثار تا ۷ بهمن ۱۴۰۱ است و نتایج مسابقه، در اوایل بهمن اعلام خواهد شد. همچنین از برگزیدگان با اهدای جوایز، تقدیر به‌عمل خواهد آمد.

زبان‌آموزان می‌توانند برای اطلاع بیشتر با شماره ۰۲۱۸۸۸۳۵۱۳۱ تماس بگیرند.

۱ بهمن ۱۴۰۱ ۱۰:۳۰
تعداد بازدید : ۲,۲۳۰
زنگنه
۱۴۰۱/۰۹/۱۶
0

با سلام از بخش فناوری آموزشی معاونت پژوهش و برنامه ریزی آموزشی کانون سپاسگزاریم که این مسابقه را فقط محدود به زبان آموزان انگلیسی نکردند و به زبان آموزان زبانهای غیر انگلیسی هم فرصت مشارکت دادند.امیدواریم این رویه ادامه دار باشد. با تشکر فراوان


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...