تا ۷ بهمن ۱۴۰۱ تمدید شد

برگزاری مسابقه تولید پویانمایی، بازی و نرم‌افزار آموزشی

ویژه مدرسان کانون زبان ایران
آموزش زبان
معاونت پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی کانون زبان، مسابقه تولید انیمیشن، بازی و نرم‌افزار آموزشی برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کانون زبان ایران، مهدی لطفیان، سرپرست مدیریت فناوری آموزشی معاونت پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی کانون، با اشاره به اهمیت استفاده از انیمیشن، بازی و نرم‌افزارهای آموزشی با هدف جذاب‌تر کردن فرایند آموزش و نیز در راستای به کارگیری ظرفیت‌های موجود در بدنه مدرسان کانون زبان ایران، عنوان کرد: معاونت پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی کانون از مدرسان علاقه‌مند دعوت می‌نماید تا نمونه آثار تولیدی خود را در یکی از حوزه‌های انیمیشن، بازی و یا نرم‌افزار آموزشی تا ۷ بهمن ۱۴۰۱ سال جاری به ایمیل معاونت پژوهش به نشانی (Pajoohesh@ili.ir) ارسال نمایند. تولیدات و آثار ارائه‌شده باید مرتبط با محتوای درسی یکی از سطوح کانون زبان ایران باشد و در شناسنامه اثر ذکر شده باشد.

شایان ذکر است که علاوه بر جوایز ارزنده نقدی، از افراد برتر، جهت همکاری با بخش پژوهش کانون زبان ایران دعوت به عمل خواهد آمد. همچنین مدرسان گرامی می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۸۸۸۳۵۱۳۱ تماس حاصل فرمایند.

۱ بهمن ۱۴۰۱ ۰۹:۵۶
تعداد بازدید : ۲,۲۵۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...