با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کانون پرورش استان مرکزی برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کانون پرورش استان مرکزی برگزار شد
مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، حامد علامتی، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، طی حکمی، احسان منصوری را به سمت مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی منصوب کرد. حامد علامتی در مراسم تودیع و معارفه با اشاره به اینکه استان مرکزی مهد فرهیختگان و زادگاه مشاهیر است، ارتقاء کیفیت فعالیت‌ نیروی انسانی را نقطه حساس و اصلی حوزه منابع انسانی دانست. مدیرعامل

جهانبخش قنبری مدیرکل سابق کانون استان مرکزی در این مراسم گفت: از ابتدای شروع خدمت در کانون، اخلاق، نظم و انصاف را سرلوحه‌ی خدمات خود قرار دادم و تلاش کردم به رسم و رسوم‌ احترام بگذارم. وی افزود: همه کودکان و نوجوانان به گردن ما حق دارند و باید به تمام آنها خدمت‌رسانی شود. قنبری به اجرای برنامه‌های متنوع در زمینه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و اسلامی اشاره کرد و گفت: در منابع مالی، صرفه‌جویی و در منابع انسانی، برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام داده‌ام.

مدیرکل پیشین استان مرکزی

سپس احسان منصوری، مدیرکل جدید کانون استان مرکزی، بیان کرد: برای اصول کانون ارزش قائل هستم و برای عنصر تربیتی، که با کلمه پرورش در عنوان کانون گره خورده است، باید اهمیت بیشتری قائل شویم.

 منصوری

گفتنی است، مراسم تودیع جهانبخش قنبری و معارفه احسان منصوری صبح روز یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی برگزار شد.

۲۹ آذر ۱۴۰۱ ۱۱:۰۹
تعداد بازدید : ۹,۷۸۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...