با حفظ سمت؛

مجتبی دانشور، سرپرست مدیریت نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون شد

مجتبی دانشور، سرپرست مدیریت نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون شد
با حکم مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مجتبی دانشور، مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست مدیریت نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون منصوب شد.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران و به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش، حامد علامتی، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در بخشی از حکم جدید مجتبی دانشور، با اشاره به سوابق و شایستگی‌های وی، اظهار امیدواری کرده است که ایشان به فضل خداوند متعال و با بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری، سیاست‌های رئیس‌جمهوری محترم و تلاش‌های مجدانه خود و همکاران آن مدیریت، در مسیر تحقق اهداف عالی کانون و پیشرفت فرهنگی و هنری کودکان و نوجوانان کشور قدم‌های موثری بردارد.

لازم به ذکر است، مجتبی دانشور در کارنامه کاری خود علاوه بر سوابق مدیریتی مانند مدیرکلی روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مسئولیت‌هایی در شهرداری تهران مانند مدیرعاملی شرکت پیام رسا و مدیرکلی آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران را ثبت کرده است.

وی روز ۲۱ دی ۱۴۰۱ با حکم مدیرعامل کانون به‌عنوان سرپرست مدیریت نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون، جایگزین رضا برنگی شد.

گفتنی است، کتاب‌های آموزشی و کمک آموزشی کانون زبان ایران زیر نظر مدیریت نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، چاپ و تکثیر می‌شود.

۲۳ دی ۱۴۰۱ ۱۶:۳۷
تعداد بازدید : ۱,۹۶۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...