برگزاری آزمون بین‌المللی زبان اسپانیایی DELE

آموزش زبان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کانون زبان ایران، بخش کتبی آزمون بین‌المللی زبان اسپانیایی (DELE) روز شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ از ساعت ۸ تا ۱۳ در مرکز شهرک غرب برگزار شد. پیش‌تر بخش شفاهی این آزمون، در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت، در مرکز آموزشی جم برگزار شده‌بود. بهجت تربتی‌نژاد، معاون آموزشی کانون زبان، به‌همراه یاسر زنگنه، مدیر آموزش، با حضور در محل برگزاری این آزمون، از روند برگزاری آزمون بازدید کرد.

لازم به ذکر است، آزمون بین‌المللی DELE (دیپلم اسپانیایی بعنوان زبان خارجی) معتبرترین آزمون بین‌المللی در زبان اسپانیایی است و دو نوبت در سال در سطوح A1 تا C2 در کانون زبان ایران همزمان با بیش از ۱۰۰ کشور جهان برگزار می‏‌شود. در کانون زبان ایران بعنوان تنها «مرکز رسمی و نمایندگی امتحانات DELE در ایران»، دوره‌‏های ویژه آمادگی آزمون DELE تعریف شده که زبان آموزان  را بر اساس استاندارد‏های دیپلم زبان اسپانیایی با کتب و محصولات آموزشی مربوطه، جهت شرکت در تمامی سطوح  آماده می‌‏سازد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش اسپانیایی کانون زبان ایران مراجعه کنند یا اینجا کلیک کنند.

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۲:۳۸
تعداد بازدید : ۱,۳۱۸
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...