کارگاه آشنایی با ضوابط و مقررات گزینش در استان اردبیل برگزار شد

کارگاه آشنایی با ضوابط و مقررات گزینش در استان اردبیل برگزار شد
کارگاه آشنایی با ضوابط و مقررات گزینش با شرکت کارکنان و مدرسان مراکز آموزشی کانون زبان استان اردبیل در سالن آمفی تئاتر جعفر ابراهیمی (شاهد) اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، به‌صورت حضوری و برخط برگزار شد.

به گزارش روابط ‌عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، در این کارگاه آموزشی دکتر حامد حق‌ محمدی، کارشناس هستۀ گزینش آموزش‌وپرورش استان توضیحاتی در خصوص اهمیت آشنایی با اهداف هستۀ گزینش، شناخت ضوابط، مقررات و دستورالعمل‌های نحوۀ جذب و گزینش، شاخص‌های پوشش کارکنان و مدرسان در مؤسسات آموزشی ارائه کرده و بر ضرورت رعایت مقررات و انجام رفتارها مطابق با قوانین ملی و احکام دینی تأکید کرد.

1وی در ادامه با اشاره به این‌که فعالیت در مراکز آموزشی از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، شرایط لازم برای احراز صلاحیت اخلاقی و اداری توسط کارکنان و مدرسان کانون زبان را در محل کار و محیط درسی تشریح کرد.
در ادامه فرزاد فولادلونژاد، مدیر کانون زبان استان اردبیل هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را آشنایی هر چه بیشتر کارکنان و مدرسان شاغل در کانون زبان استان با ضوابط و مقررات گزینش عنوان کرد و گفت: همکاران شاغل در مرکز استان به ‌صورت حضوری و همکاران فعال در مراکز مشگین‌شهر و پارس‌آباد به ‌صورت برخط از مطالب کاربردی این دوره آموزشی بهره‌مند شدند.

1
در پایان برای هر یک از شرکت‌کنندگان در این دوره، گواهینامۀ آموزش از هسته گزینش آموزش‌وپرورش استان صادر شد.
گفتنی است، ملیحه ملک‌زاده فرد، مدیرکل کانون پرورش فکری استان و حسین یوسفی، مسئول حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در این کارگاه حضور داشتند.

1

۲۰ تیر ۱۴۰۲ ۰۹:۲۶
تعداد بازدید : ۸۴۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...