شکل‌گیری تعامل سه جانبه بین آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری و کانون زبان در استان اصفهان

شکل‌گیری تعامل سه جانبه بین آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری و کانون زبان در استان اصفهان
در جلسه‌ای که با حضور منیره جعفری، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، مهدی باطنی، سرپرست کانون زبان استان با محمدرضا ابراهیمی، مدیر کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، شکل‌گیری تعامل سه جانبه بین این سه مجموعه بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، در این جلسه جعفری عنوان کرد: کانون زبان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌توانند در راستای اشاعۀ فرهنگ کانونی به زبان‌های مختلف مسیر جدیدی را در کنار هم طی نمایند و این تعامل می‌تواند نتایج درخشانی را برای هر دو مجموعه رقم بزند.

1 باطنی نیز با ابراز خرسندی از ایجاد چنین ارتباط عمیقی بین سه مجموعۀ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کانون زبان و آموزش و پرورش بیان کرد: این سه خانوادۀ بزرگ با اتحاد هم می‌توانند در قالبی جامع‌تر و هدفمندتر به جوانان و فرزندان عزیز این مرز و بوم خدمات سازنده ارائه دهند.
وی افزود: بر همین اساس لزوم همکاری‌های مشترک، تعامل، هم‌اندیشی و به کارگیری ظرفیت‌های متقابل هر سه مجموعه حائز اهمیت است.

1 در ادامه باطنی بهره‌مندی از فضاهای خالی آموزش و پرورش جهت استفاده کانون زبان استان را مطرح نمود که با موافقت مدیر کل آموزش و پرورش استان قرار گرفت و مقرر گردید با شناسایی مدارسی که می‌توانند چنین امکانی را در اختیار کانون زبان قرار دهند، مشکل فضای آموزشی در کانون زبان مرتفع گردد.
همچنین تصمیم گرفته شد تا تبلیغات کانون پرورش فکری و کانون زبان در کانال‌های پر بازدید آموزش و پرورش نواحی مختلف استان اصفهان در معرض دید عموم مخاطبان استان قرار داده شود.

1

1
۲۷ تیر ۱۴۰۲ ۰۶:۲۸
تعداد بازدید : ۷۶۸
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...