اولین نشست سرپرست کانون زبان لرستان با مسئولان و کارکنان مراکز استان برگزار شد

اولین نشست سرپرست کانون زبان لرستان با مسئولان و کارکنان مراکز استان برگزار شد
اولین نشست محمد جواد محمدی، سرپرست کانون زبان استان لرستان با مسئولان و کارکنان مراکز آموزشی این استان برگزار شد و اهداف پیش رو مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، در این جلسه پس از ارائۀ گزارش عملکرد توسط مسئولان مراکز، اهداف پیش روی کانون زبان استان توسط محمدی مطرح و نقطه نظرات شرکت‌کنندگان مورد بحث قرار گرفت.
وی ضمن قدردانی از همکاران برای برگزاری مطلوب کلاس‌ها در ترم تابستان گفت: به دنبال وحدت و همدلی بیشتر در بین کارکنان و مدرسان کانون زبان و همکاران کانون پرورش فکری هستیم.

1 محمدی بر استفاده از ظرفیت‌ مراکز کانون پرورش فکری تاکید کرد و افزود: لازم است تا تعاملات و هماهنگی‌های لازم با مدیران آموزشگاه‌ها و مدارس برای حضور و استفاده دانش‌آموزان از کلاس‌هاس کانون زبان صورت پذیرد.
سرپرست کانون زبان استان لرستان ادامه داد: ضروری است دربرنامه‌ریزی‌ها به دنبال خلاقیت و نوآوری برای جذب و نگهداشت زبان‌آموزان در مراکز باشیم و فضاسازی مناسب و جذابی را در مراکز انجام دهیم. برای پیشبرد اهداف کانون زبان هدف‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای خود مشخص و از تبلیغات مناسب برای معرفی شعبه‌های کانون زبان استفاده کنیم.

1 وی تصریح کرد: در راستای توسعۀ مراکز کانون زبان به دنبال راه‌اندازی مراکز جدید در شهرستان‌های پلدختر الیگودرز، کوهدشت و نورآباد هستیم و امیدواریم با حمایت‌های رییس محترم کانون زبان ایران، به زودی شاهد تاسیس مراکز کانون زبان در این شهرها باشیم.
محمدی در خصوص موضوع حجاب و عفاف در مراکز کانون زبان گفت: در آستانۀ ماه‌های محرم و صفر هستیم و باید از سخنان و شخصیت امام حسین (ع) درس‌های زیادی را فرا بگیریم.
گفتنی است، در این نشست مسئولان مراکز و کارکنان کانون زبان، مسئول حراست، کارشناس ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، کارشناس فناوری و روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان حضور داشتند.

1


۲۸ تیر ۱۴۰۲ ۱۲:۴۹
تعداد بازدید : ۹۸۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...