مسئول تمشیت و هماهنگی کانون زبان استان خراسان جنوبی منصوب شد

مسئول تمشیت و هماهنگی کانون زبان استان خراسان جنوبی منصوب شد
دکتر مهدی ذوالفقاری، رییس کانون زبان ایران با صدور حکمی مصطفی افشاری را عنوان مسئول تمشیت و هماهنگی کانون زبان استان خراسان جنوبی منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، ذوالفقاری در بخشی از این حکم آورده است: «امید است بر اساس شعار محوری "ایران برای کانون و کانون برای ایران" و استفاده از توان بالقوه همه دغدغه‌مندان کانونی، با اتکاء به عنایات خداوند متعال و با در نظر گرفتن قوانین و مقررات سازمانی، ارتباط و هماهنگی کامل با ارکان کانون زبان، حفظ شأنیت مسئولان، مدرسان، کارکنان و مخاطبان و ...، توسعه منطقی کمی و کیفی مراکز آموزشی آن استان را مد نظر قرار دهید.»
در بخش دیگری از این حکم آمده است: «از آنجا که آن استان مأوای فرصت‌های توسعه برای کانون زبان ایران است امیدوارم با اتکا بر الطاف پروردگار بی همتا با ساماندهی امور اجرایی، حضور تمام وقت و سرعت بخشی به فرآیند‌های جاری استان و همچنین نظارت و ارزیابی عملکرد مراکز آموزشی و همکاران محترم در تعامل کامل با کانون پرورش فکری استان در ارتقاء کانون زبان سربلند و پیروز باشید.»
ذوالفقاری همچنین با اهدا لوحی از زحمات و تلاش‌های طاهره دلاوریان، مدیر پیشین کانون زبان استان خراسان جنوبی تشکر و قدردانی کرد.
گفتنی است، افشاری دارای مدرک کارشناسی در رشتۀ حسابداری است و از سال 1390 همکاری خود را با کانون زبان ایران آغاز کرده است.

1

1

1

1

1


۱۱ آذر ۱۴۰۲ ۱۴:۳۰
تعداد بازدید : ۸۹۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...