انتصابات جدید در مراکز آموزشی کانون زبان ایران

انتصابات جدید در مراکز آموزشی کانون زبان ایران
دکتر مهدی ذوالفقاری با صدور احکام جداگانه‌ای مسئولان جدیدی را در استان‌های کرمان، زنجان، تهران، کرمانشاه، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و گیلان منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، ذوالفقاری براساس این احکام نفیسه رحیمی اقدم را به عنوان مسئول مرکز آموزشی مهر و افسانه عابدین را به عنوان مسئول مرکز آموزشی هروی در استان تهران، سهیل نخعی را به عنوان مسئول مرکز آموزشی جمهوری در استان کرمان و عبداله زمانلو را به عنوان مسئول مرکز آموزشی میلاد در استان زنجان منصوب کرد.
وی همچنین بی‌نظیر بالغ را به عنوان مسئول مرکز آموزشی کودکان در استان کرمانشاه، مهیار صیادپور را به عنوان مسئول مرکز آموزشی فومن در استان گیلان، یاشار خیبری را به عنوان مسئول مرکز آموزشی میانه در استان آذربایجان شرقی و خالد برمکی و میترا شفیع پور را به ترتیب به عنوان مسئولان مراکز آموزشی مهاباد و دانش در استان آذربایجان غربی منصوب کرد.
گفتنی است، در بخشی از این احکام آمده است: «امید است با استعانت از خداوند متعال و همراهی کارکنان و مدرسان گرامی، در انجام وظایف محوله و پیشبرد امور آن مرکز موفق و منصور باشید.»

1

نفیسه رحیمی اقدم (مسئول مرکز آموزشی مهر - تهران)

1

افسانه عابدین (مسئول مرکز آموزشی هروی - تهران)

1

سهیل نخعی (مسئول مرکز آموزشی جمهوری - کرمان)

1

عبداله زمانلو (مسئول مرکز آموزشی میلاد-زنجان)

1

بی‌نظیر بالغ (مسئول مرکز آموزشی کودکان- کرمانشاه)

1

مهیار صیادپور (مسئول مرکز آموزشی فومن- گیلان)

1

یاشار خیبری (مسئول مرکز آموزشی میانه-آذربایجان شرقی)

1

خالد برمکی (مسئول مرکز آموزشی مهاباد-آذربایجان غربی)

1

میترا شفیع پور (مسئول مرکز آموزشی دانش-آذربایجان غربی)

۱۳ آذر ۱۴۰۲ ۱۳:۳۳
تعداد بازدید : ۲,۵۱۴
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...