فرماندار اصفهان از دفتر مرکزی کانون زبان در این استان بازدید کرد

فرماندار اصفهان از دفتر مرکزی کانون زبان در این استان بازدید کرد
محمد علی احمدی، فرماندار اصفهان از دفتر مرکزی کانون زبان ایران در این استان بازدید و با کارکنان، مدرسان و زبان‌آموزان گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، وی در جلسه‌ای که با حضور مهدی باطنی، سرپرست کانون زبان استان اصفهان و کارشناسان جذب برگزار شد، در خصوص درآمدها و هزینه‌ها، تعداد کارکنان، مدرسان و زبان‌آموزان، تعداد زبان‌هایی که در این مجموعه تدریس می‌شود، وجه تمایز کانون زبان ایران با سایر موسسات و توجه به اهمیت زبان فارسی سوالاتی را مطرح نمود و حاضران به آن‌ها پاسخ دادند.
فرآیند جذب و تربیت مدرس و بهره‌گیری از محتواهای آموزشی بومی سازی شده مطابق با فرهنگ ایرانی و اسلامی از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه به آن‌ها پرداخته شد.
باطنی عنوان کرد: آموزش زبان تقاضای مردم است و افراد از این که فرزندانشان زبان‌آموزان کانون زبان ایران هستند ابراز خرسندی می‌کنند، آمار ثبت‌نام ترم پاییز کانون زبان در استان اصفهان گواه متقنی بر این حس علاقه و اعتماد خانواده‌ها به کانون زبان ایران است.
در ادامه فرماندار اصفهان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد آموزش سایر زبان‌ها در کنار زبان انگلیسی، بر اهمیت تدریس زبان فارسی در کانون زبان ایران تاکید کرد.
وی در پایان از باطنی خواست تا زمینه‌هایی که فرمانداری می‌تواند با کانون زبان ایران همکاری داشته باشد را به آن‌ها اعلام کند و خاطر نشان کرد که فرمانداری استان اصفهان با کانون زبان ایران همراه خواهد بود.

1

1

1

1

1

 

 


۱۴ آذر ۱۴۰۲ ۰۷:۳۹
تعداد بازدید : ۱,۲۱۸
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...