مدیر امور اداری کانون زبان ایران منصوب شد

مدیر امور اداری کانون زبان ایران منصوب شد
دکتر مهدی ذوالفقاری، رییس کانون زبان ایران طی حکمی خشایار نیک‌پی را به عنوان مدیر امور اداری این مجموعۀ آموزشی منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، ذوالفقاری در این حکم با اشاره به تعهد، شایستگی و تجربیات ارزندۀ نیک‌پی آورده است: « امید است با اتکال بر الطاف پرودگار بی همتا و بر اساس قوانین و مقررات و شعار محوری "ایران برای کانون و کانون برای ایران" و استفاده از توان بالقوه همۀ دغدغه‌مندان کانونی، ضمن برقراری تعامل موثر با بخش‌های مختلف ستاد و مراکز آموزشی و همچنین مخاطبان و زبان‌آموزان محترم در سراسر کشور، درجهت اجرای سیاست‌ها و خط مشی‌های کانون در زمینه‌های مربوط به امور اداری، استخدامی و پشتیبانی، رسیدگی به امور رفاهی و بازنشتگی کارکنان، برنامه‌ریزی در جهت تامین نیروی انسانی، برنامه‌ریزی به منظور به کارگیری ساز و کارهای نوین آموزشی کارکنان، به روز رسانی و دیجیتال سازی بانک اطلاعات نیروی انسانی و برنامه‌ریزی برای توانمندسازی مدیران و کارکنان سازمان اهتمام ورزید.»
گفتنی است، نیک‌پی دارای مدرک کارشناسی ارشد است. وی همکاری خود با کانون زبان ایران را از سال ۸۲ آغاز کرده و مسئولیت‌هایی شامل نیروی اداری مرکز آموزشی صادقیه، مسئول راه‌اندازی و مسئول مراکز آموزشی شهرک غرب خواهران و برادران و مسئول مرکز آموزشی بهارستان را برعهده داشته است. نیک پی همچنین از مرداد ماه ۱۴۰۲ به عنوان سرپرست امور اداری کانون زبان ایران در این مجموعۀ آموزشی مشغول به فعالیت است.
۲۱ آذر ۱۴۰۲ ۰۸:۰۵
تعداد بازدید : ۱,۳۹۸
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...