رییس کانون زبان ایران به استان قزوین سفر کرد

رییس کانون زبان ایران به استان قزوین سفر کرد
دکتر مهدی ذوالفقاری، رییس کانون زبان ایران به همراه دکتر حامد علامتی، مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اعضای شورای معاونان کانون پرورش فکری به استان قزوین سفر کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، ذوالفقاری در این سفر ضمن بازدید از مراکز آموزشی کانون زبان ایران در استان قزوین در نشستی با کارکنان این استان دیدار و پیرامون امکانات آموزشی، فرآیند ثبت‌نام ترم زمستان، دغدغه‌های کارکنان و مسائل مربوط به مراکز گفت وگو و راهکارهایی را ارائه کردند.
ایشان با اشاره به اقداماتی که در جهت بهبود معیشت کارکنان و مدرسان صورت گرفته است، ابراز امیدواری کرد در آینده در این زمینه تلاش‌های بیشتر و اتفاقات خوبی صورت گیرد.
وی همچینین در دیدار با برخی از اولیا زبان‌آموزان به سوالات آن‌ها پیرامون تجهیزات مراکز آموزشی، برگزاری آزمون پایان ترم به صورت حضوری و ... پاسخ داد.
ذوالفقاری در ادامه در جلسه‌ای با حضور مدرسان استان شرکت کرد؛ در این جلسه مدرسان ضمن معرفی خود از راه‌اندازی سامانۀ وبینارهای آموزشی ابراز خرسندی نمودند.
راه‌اندازی کلاس‌های خصوصی، نوع قرارداد مدرسان و ضرایب افزایش حقوق آن‌ها از دیگر موضوعاتی بود که توسط مدرسان مطرح شد و رییس کانون زبان ایران به طور دقیق در خصوص اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته در این خصوص به نکاتی اشاره کردند.
ایشان همچنین ابراز امیدواری کرد که تولیدات جدید کانون زبان ایران منجر به توسعه و افزایش درآمد مراکز و همچنین تنوع محصولات و امکانات آموزشی شود.
ذوالفقاری همچنین در ادامه این سفر مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان را در دیدار با امام جمعه و نمایندۀ ولی فقیه در استان قزوین و دیدار با اهالی فرهنگ، هنر و رسانۀ استان در حسینیۀ تاریخی امینی‌ها همراهی کرد و در انتها در نشست شورای معاونان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شورای فرهنگی- اداری استان قزوین شرکت نمودند.
گفتنی است، حامد علامتی مدیرعامل، سمیه‌سادات ابراهیمی مدیرکل حوزه مدیرعامل، محمدرضا کریمی‌صارمی معاون تولید، فرهاد فلاح معاون فرهنگی، امین کمالوندی معاون توسعه و مدیریت منابع، مهدی ذوالفقاری رییس کانون زبان ایران، روح‌الله عباسی‌نژاد مدیر دفتر مرکزی حراست، مجتبی دانشور مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات، محمدحسین توسلی سرپرست اداره‌کل ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات، مهرداد قیصر مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و تحول اداری، حامد ابراهیمی مدیر کل امور مالی و ذی حسابی و امیر محمدپور مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی کانون از جمله معاونان و مدیران کانون هستند که به استان قزوین سفر کردند.

1

1

1

1

1

1

1

1

۲۳ دی ۱۴۰۲ ۱۴:۰۰
تعداد بازدید : ۹۵۷
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...