مدیرعامل کانون پرورش فکری از کانون زبان استان هرمزگان بازدید کرد

مدیرعامل کانون پرورش فکری از کانون زبان استان هرمزگان بازدید کرد
دکتر فاضل نظری، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به همراه محمد آشوری عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم بندرعباس، صالح دریانورد، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان، ناهید سلیمانی، مدیر کل کانون پرورش فکری استان و پروین پشت کوهی، مدیر کانون زبان استان از کانون زبان استان هرمزگان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، طی این بازدید جلسه‌ای با موضوع راهکارهای توسعه‌ی کانون زبان استان برگزار شد و پشت کوهی ضمن ارائه‌ی گزارشی در خصوص کانون زبان استان از رتبه‌ی بالای بهره‌وری این مرکز آموزشی در سطح کشور سخن گفت و در ادامه به برخی موضوعات از قبیل ساختمان و فضای آموزشی مراکز و جذب مدرس در استان پرداخت.

گفتنی است، نظری در پایان از تلاش عاشقانه و همت صادقانه‌ی همکاران قدردانی کرد.
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۴:۵۹
تعداد بازدید : ۲,۴۸۹
بخش عربی
۱۳۹۷/۰۲/۱۹
0

با سلام.با آرزوی موفقیت برای مدیریت محترم کانون زبان مرکز هرمزگان سرکار خانم پشت کوهی و همکارانشان بابت تلاشهای صادقانه و خالصانه ایشان در معرفی و بالا بردن سطح خدمات آموزشی کانون زبان ایران.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...