انتصاب سرپرست کانون زبان استان اردبیل

انتصاب سرپرست کانون زبان استان اردبیل
دکتر مصطفی مومنی، رییس کانون زبان ایران طی حکمی محمد عبادپور را به عنوان سرپرست کانون زبان استان اردبیل منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این حکم بر در نظر گرفتن قوانین و مقررات سازمانی، ارتباط و هماهنگی کامل با ارکان کانون زبان، حفظ شانیت مسئولان، مدرسان، کارکنان و مخاطبان و ... و توسعۀ منطقی کمی و کیفی مراکز آموزشی آن استان تاکید شده است.

گفتنی است، عبادپور متولد سال 1350 و دانشجوی کارشناسی ارشد در رشتۀ روانشناسی تربیتی است. وی 25 سال سابقۀ تدریس در آموزش و پرورش دارد و چندین سال به عنوان معلم نمونه در سطوح مختلف انتخاب شده است. مدیر عامل جامعه نابینایان استان، معاون توسعه و امور موسسه توانمندسازی استان اردبیل و ... از جمله مسئولیت‌هایی است که وی تا به امروز بر عهده داشته است.

۶ بهمن ۱۳۹۷ ۱۰:۰۵
تعداد بازدید : ۳,۲۶۴
یوسف روزگاری
۱۳۹۷/۱۱/۰۸
0

ضمن تبریک به آقای عبادپور و آرزوی موفقیت ، اززحمات صادقانه و دلسوزانه جناب آقای فولاد نژاد که در پیشبرد مراکز آموزشی استان بسیار موفق عمل نمودند تقدیر و تشکر می نمایم.

حمیده قبادی
۱۳۹۷/۱۱/۰۸
0

باسلام ضمن تبریک و موفقیت های روز افزون برای جناب آقای عبادپور از زحمات برادر فولادنژاد نیز تشکرمی نمایم .امیدواریم خانواده بزرگ کانون زبان هرروز با پشتیبانی و دلسوزی شما عزیزان همیشه موفق و موید باشد.

کارکنان و مدرسان مرکز آموزشی مشگین شهر
۱۳۹۷/۱۱/۰۹
0

برادر گرامی جناب آقای عبادپور با سلام و احترام ضمن اهدای نیکوترین تحیات، انتصاب شایسته جنابعالی را به مدیریت کانون زبان استان اردبیل تبریک عرض نموده و امید آن داریم در سایه ایزدمنان و با استفاده از تجربیات و توانمندهای خود و دیگر همکاران فعال آن مجموعه،در اعتلای آرمان های کانون زبان ایران موفق و موید باشید. و در آخر بر خود لازم میدانیم از زحمات بی شائبه و چندین ساله آقای فولادلونژاد قدر دانی نماییم .

همکارکانون پرورش فکری مشگین شهر
۱۳۹۷/۱۱/۰۹
0

ذَلِکَ فَضْلُ اللَّهِ یُؤْتِیهِ مَنْ یَشَاءُ وَاللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِیمِ برادر بزرگوار جناب آقای عبادپور انتصاب حضرتعالی رابه سمت مدیریت کانون زبان اردبیل تبریک عرض می نمایم. و رجای واثق دارم مدیریت اثر بخش و توانمند توأم با تجارب وظرافت برجسته می شود. موفقیت و سربلندی شما را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم. با تشکر جعفری

کارکنان و مدرسان کانون زبان پارس آباد
۱۳۹۷/۱۱/۰۹
0

انتصاب آقای محمد عبادپور به عنوان مدیر کانون زبان استان را تبریک عرض می نماییم. امیدواریم همیشه موفق باشید

کارکنان کانون زبان مرکز اردبیل
۱۳۹۷/۱۱/۰۹
0

با سلام ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای جناب آقای عبادپور و همچنین خدمت آقای فولادلونژاد که برای کانون زبان مراکز آموزشی استان اردبیل سالهای سال بی وقفه تلاش نموده اند خسته نباشید گفته و امیدواریم در تمامی مراحل زندگی سربلند و پاینده باشند.

مدرس کانون زبان استان اردبیل
۱۳۹۷/۱۱/۱۳
0

جناب آقای عبادپور انتصاب جنابعالی را به سمت مدیریت کانون زبان استان اردبیل تبریک عرض نموده و آرزومندم در سایه دلسوزی جنابعالی شاهد رشد و پیشرفت آن مجموعه باشیم.و در نهایت از تلاشهای شبانه روزی و دلسوزانه آقای فرزاد فولادنژاد (از بدو تاسیس کانون زبان استان اردبیل)تشکر نموده و آرزوی موفقیت در تمام مراحل اداری و زندگی برای هر دو عزیز را از درگاه حق تعالی خواستارم.

منصور قلی زاده
۱۳۹۸/۰۲/۰۷
0

ضمن تبریک و آرزوی موفقیت روز افزون برای شما برادر بزرگوار جناب آقای دکتر عبادپور، در جهت توسعه خلأ زبان آموزی خارجی در کشور،

غلامرضا آقایی
۱۳۹۸/۰۵/۲۶
0

واقعا خوشحال شدم


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...