انتصاب "مشاور رییس کانون زبان ایران"

انتصاب "مشاور رییس کانون زبان ایران"
طی حکمی از سوی دکتر مصطفی مومنی، رییس کانون زبان ایران، دکتر علی پیرهانی به عنوان مشاور ایشان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این حکم آمده است: "امید است با توجه و التفات به الزامات خاص کانون زبان ایران، سایر همکاران این مجموعه فخیم را در اعتلای بیش از پیش این نام پر افتخار، مساعدت و معاضدت نمایید."

پیرهانی دارای مدرک دکتری در رشتۀ آموزش زبان انگلیسی است. وی مسلط بر 22 زبان زندۀ دنیاست و تنها ایرانی است که زندگینامۀ وی در کتاب‌های اینترچنج دانشگاه کمبریج چاپ شده است.

پیرهانی پیش از این مسئولیت‌هایی همچون مدیریت کار گروه زبانهای خارجه شعبۀ بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ریاست طرح دیده‌بان زبان فارسی شورایعالی امور ایرانیان خارج از کشور، مدیریت باشگاه مترجمین خبرگزاری آریا، معاونت پژوهشی سازمان سینا طاهر و... را بر عهده داشته است.

 وی همچنین به عنوان مشاور در دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه علوم پزشکی ایران، فرودگاه امام خمینی (ره)، گروه اجتماعی شبکه سوم صدا و سیما، بنیاد نهجالبلاغه، هواپیمایی معراج، موسسۀ فرهنگی کشورهای اعضای اکو و... مشغول به فعالیت بوده است.
۷ بهمن ۱۳۹۷ ۱۱:۲۴
تعداد بازدید : ۳,۱۸۱
محمد.ف
۱۳۹۷/۱۱/۰۹
0

وقتی زندگینامه دکتر پیرهانی رو در مصاحبه ها و گفتگو با خبرگزاری ها و برخی روزنامه ها خوندم واقعا از پشتکار، ایده ها و نظرات ایشون بسیار مشعوف شدم و شاید بتونم بگم دکتر پیرهانی و امثالهم نه تنها کم نظیر هستند بلکه بی نظیرند. و جا داره این انتصاب رو اول به جناب آقای دکتر مومنی ریاست محترم کانون زبان بابت انتخابشون تبریک بگم و سپس بگم جناب آقای دکتر پیرهانی کانون زبان همان جایی است که شما می توانید تمامی ایده های بزرگ خودتون را در این خانواده پیاده و به منصه ظهور بگذارید.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...