برگزاری سومین جلسۀ هستۀ آموزشی و پژوهشی استان مازندران

برگزاری سومین جلسۀ هستۀ آموزشی و پژوهشی استان مازندران
سومین جلسۀ هستۀ آموزشی و پژوهشی استان مازندران با حضور سید مرتضی آصفی، مدیر کانون زبان استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این جلسه بیان کرد: آموزش و پژوهش جزو لاینفک یکدیگر هستند و تزریق ایده‌های جدید پژوهشی باعث غنای هر چه بیشتر مقولات آموزشی خواهد بود. همچنین تشکیل جلسات مختلف آموزشی و پژوهشی می‌تواند به عنوان بازویی توانمند در موارد آموزشی مطرح گردد و توسعه در هر سازمانی، مدیون پژوهش‌هایی است که در آن سازمان صورت می‌پذیرد.

در این جلسه همچنین برخی موضوعات مطرح شده در نشست مدیران استانی همچون ایجاد روش‌های جدید و تمرکز بر روش‌های نوین یادگیری بر اساس نظریات جدید آموزش، بهبود روش تدریس در کلاس‌های مراکز، ارتقای سطح مهارت معلمی مدرسان، کاربردی کردن آموزش‌ها، توجه به تنوع بخشی آموزش زبان جهت توسعه مراکز کانون زبان با تکیه بر نیاز سنجی منطقه‌ای و آمایش سرزمینی و جمعیتی و بازمهندسی فرایندهای جذب و نگهداشت زبان آموزان و مدرسان مورد تاکید قرار گرفت.

آسیب شناسی کاهش زبان آموزان، تهیۀ نظرسنجی عمومی از زبان آموزان در خصوص مکان آموزشی، فضای آموزشی و مواد آموزشی، تهیه طرح ارزیابی عملکرد مدرسان در مراکز آموزشی و ... از طرح‌ها و ایده‌های مطرح شده در این جلسه بود.

گفتنی است، استان مازندران دارای 31 مرکز آموزشی کانون زبان است و در آن زبان‌های انگلیسی و عربی به زبان‌آموزان (خواهران و برادران) گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان آموزش داده می‌شود.

همچنین دوره‌های ویژۀ انگلیسی در سفر، بحث آزاد و مکالمۀ ویژه نیز در برخی از مراکز این استان برگزار می‌شود.
۱ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۰۲
تعداد بازدید : ۱,۲۹۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...