اتمام فرصت پیش ثبت‌نام و تمدید مهلت پرداخت شهریه آزمون تورفل

اتمام فرصت پیش ثبت‌نام و تمدید مهلت پرداخت شهریه آزمون تورفل
فرصت پیش ثبت‌نام در آزمون روسی تورفل به پایان رسیده است و ثبت‌نام‌ شدگان در روزهای ۱۷، ۱۸ و ۱۹ خرداد فرصت دارند تا نسبت به پرداخت وجه حضوری اقدام نمایند.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، ثبت‌نام شدگان لازم است برای پرداخت حضوری به آدرس تهران، خیابان مطهری، خیابان فجر، پلاک ۳۳ بخش روسی کانون زبان مراجعه نمایند. (حضور داوطلب برای پرداخت وجه الزامی نیست)
تاریخ آزمون بر اساس نوبت ثبت‌نام‌ها از ۲۶ تیرماه آغاز می‌شود و روزهای آزمون کتبی و شفاهی هر داوطلب به زودی به آدرس ایمیل ایشان ارسال خواهد شد.  
 تاریخ آزمون و همچنین آموزش نحوهٔ شرکت در آزمون به زبان فارسی پس از نوبت‌بندی به آدرس ایمیل داوطلب ارسال خواهد شد، همچنین داوطلبان می‌توانند اطلاعات دقیق در خصوص آزمون را در این جا مشاهده نمایند.
گفتنی است، این آزمون دوباره برگزار خواهد شد و افرادی که در این دوره موفق به ثبت‌نام نشده‌اند می‌توانند در تاریخ ثبت‌نام آزمون بعدی که در اواخر تیرماه از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی کانون زبان ایران اطلاع‌رسانی خواهد شد، شرکت نمایند.

۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۱۹
تعداد بازدید : ۲,۰۳۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...