زبان‌آموزان و علاقه‌مندان زبان روسی توجه کنند:

برگزاری آزمون بین المللی تورفل در آذر ماه

روسی
راهله ضیایی مسئول بخش روسی کانون زبان ایران از برگزاری آزمون بین المللی تورفل در در روزهای ۱۵ و ۱۶ آذر ماه به صورت حضوری و برای تعداد محدود خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کانون زبان ایران، راهله ضیایی، مسئول بخش آموزش زبان روسی در کانون زبان ایران گفت: ثبت نام آزمون تورفل در روزهای شنبه و‌ یکشنبه ۵ و ۶ آذر ماه به صورت برخط در http://register.ili.ir/TORFL انجام می‌شود. همچنین انتخاب روز آزمون بر اساس اولویت و نیز پرداخت وجه نقدی در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۷ و ۸ آذر ماه بصورت حضوری در واحد مرکزی کانون زبان ایران واقع در آدرس: تهران، خیابان مطهّری، خیابان فجر (جم)، پلاک ۳۳ انجام خواهد شد. لازم به ذکر است که آزمون آذرماه ۱۴۰۱ فقط بصورت حضوری در مرکز آزمون‌های بین المللی کانون زبان ایران در مرکز شهرک غرب تهران برگزار خواهد شد، لذا داوطلبان درصورت امکان حضور در آزمون، می‌توانند در تاریخ های مقرر اقدام به ثبت نام نمایند.
این آزمون برای واجدین شرایط در تاریخ های ۱۵ و ۱۶ آذر ماه برگزار می شود.
شایان ذکر است مرحله بعدی این آزمون برای سایر متقاضیان از اواسط دی ماه سال جاری بصورت حضوری و آنلاین ادامه خواهد یافت که اطلاع رسانی در مورد تاریخ و زمان ثبت نام متعاقباً اعلام می‌گردد.

۲ آذر ۱۴۰۱ ۰۹:۲۶
تعداد بازدید : ۲,۷۳۷
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...