در آستانه «هفته پژوهش»:

انتظارات از معاونت پژوهش و برنامه ریزی آموزشی مطرح شد

انتظارات از معاونت پژوهش و برنامه ریزی آموزشی مطرح شد
رئیس کانون زبان و معاون آموزشی در آستانه هفته پژوهش، در نشستی صمیمانه با مدیران و کارشناسان معاونت پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کانون زبان ایران، غلامرضا کیانی، رئیس کانون زبان ایران، به همراه بهجت تربتی‌نژاد، معاون آموزشی، و یاسر زنگنه، مدیر آموزش، پیش از ظهر روز شنبه ۱۲ آذرماه، میزبان سرپرست معاونت، مدیران و کارشناسان معاونت پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی بود. در ابتدای این نشست، بهرام باقری، سرپرست معاونت، مدیران و کارشناسان پژوهش به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

دکتر کیانی 2

سپس، تربتی نژاد، معاون آموزشی، ضمن اینکه حوزه پژوهش را قلب کانون زبان خواند از مدیران و کارشناسان پژوهش خواست تا با بهره‌گیری از عنصر تفنّن در آموزش زبان، و جلوگیری از برخی سخت‌گیری‌ها، از ریزش زبان‌آموزان جلوگیری کنند. در انتهای این نشست، غلامرضا کیانی، رئیس کانون زبان، پس از مروری کلّی بر مأموریت سازمان آموزشی-اقتصادی کانون زبان، فضای کنونی آموزش زبان کشور را به شدت رقابتی، گسترده و دارای نیازهای درحال‌تغییر و متنوع ارزیابی کرد. او افزود: بدون تحقیق و توسعه (R&D)، آینده‌پژوهی، پژوهش‌محوری، و آمادگی برای آینده در شرایط رقابتی نمی‌توان به پویایی فکر کرد. او در انتهای سخنان خود، «هفته پژوهش» را بهانه‌ای جهت ارتباط و تعامل موثر با دانشگاه‌ها از طریق انجمن‌های علمی و پژوهشی ارزیابی کرد.

دکتر کیانی 2

گفتنی است نشست صمیمانه رئیس کانون زبان و معاون آموزشی با مدیران و کارشناسان پژوهش، پیش از ظهر روز شنبه ۱۲ آذرماه در سالن کنفرانس ستاد مرکزی کانون زبان ایران برگزار شد.

۱۲ آذر ۱۴۰۱ ۱۲:۵۲
تعداد بازدید : ۲,۰۲۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...