در هفته پژوهش

نشست پژوهشی کانون زبان ایران به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی

نشست پژوهشی کانون زبان ایران به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی
گروهی از کارشناسان معاونت پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی کانون زبان ایران، به مناسبت هفته پژوهش، نشست مشترکی را با دانشگاه شهید بهشتی برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کانون زبان ایران، به مناسبت هفته پژوهش، گروهی از کارشناسان معاونت پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی کانون زبان ایران، میهمان دانشگاه شهید بهشتی بودند. در این نشست، بهرام باقری، شهریار فصیح، منیره نوروزی، معصومه کریمی و مهدیه مفیدی از سوی کانون زبان ایران و نوشی، عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی، به همراه دانشجویان این دانشگاه حضور داشتند.

پژوهش بهشتی 6

در ابتدای جلسه، نمایندگان کانون زبان، گزارشی از عملکرد پژوهشی کانون در حوزه معرفی سامانه پژوهشی، شیوه‌نامه پژوهشی، موضوعات مختلف پژوهشی و نیز روش اجرای تحقیقات در کانون زبان ایران، ارائه دادند و در ادامه، دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی در زمینه محتوای آموزشی، روش تدریس، آزمون‌ها و نیز روش انجام پژوهش در کانون زبان، پرسش‌هایی را مطرح کردند، که تیم پژوهشی کانون زبان پاسگوی موارد مطرح شده بودند.

پژوهش بهشتی 2

گفتنی است، در انتهای جلسه، نوشی از کارشناسان پژوهش کانون زبان تشکر و اظهار امیدواری کرد که دانشجویان در زمینه‌های مرتبط با فرآیند یاددهی یادگیری، پژوهش‌های مورد نظر را به کانون زبان ارسال نمایند.

این نشست در روز شنبه ۲۶ آذر برگزار و یک ساعت و نیم به طول انجامید.

۲۷ آذر ۱۴۰۱ ۰۹:۴۱
تعداد بازدید : ۳,۴۲۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...